2 Nisan 2013 Salı

KREMALI GNOCCHİ


Malzemeler
1 Paket Gnocchi
200 ml Krema
1 Su Bardağı Rende Kaşar Peyniri
2 Yemek Kaşığı Parmesan Peyniri(Rendelenmiş olarak satılanlardan)
1 Dal Biberiye
1 Dal Adaçayı
1 Tatlı Kaşığı (Renkli)Karabiber
Tuz
1 Yemek Kaşığı Zeytinyağ

Yapılışı
Bir tencereye makarna haşlayacakmış gibi su,tuz,zeytinyağ konup kaynatılır.Gnocchiler kaynar suya ilave edilir.Önce tencerenin dibine çöken gnocchiler piştikçe suyun yüzüne çıkarlar.Yumuşaklığı kontrol edilerek servis tabağına alınır.Gnocchiler kaynarken bu arada sos hazırlanır.
Haşlanan gnocciler ve sosu alacak derin bir tavaya krema ve baharatlar konur.Orta ateşte kaynamaya bırakılır.Bu arada kaşar peynirinden 1 su bardağı rendelenir.Kaynayan kremanın içinden adaçayı ve biberiye çıkarılıp,rendelenen peynirler ilave edilir.Eklenen peynir eriyene dek karıştırılır.Süzülen gnocchiler sosun üzerine ilave edilip güzelce karıştırılır.Son olarak parmesan peyniri serpilir.Sıcak sıcak servis edilir.
Afiyet Olsun...

3 yorum:

hiko dedi ki...

ben bu şeylerin hazır satıldığını bilmiyordum. Elimdeki italyan aşkı kitabından yapayım dedim. Hem mutfak hem midelerimiz battı. Pişip pişmediğini anlamamışım. Şeker suratada diyorum ki. ye, ye bu böyle yenir :)

nergis mevsimi dedi ki...

Nurdan'cığım,gnocci adı da tarifi de çok havalı geldi birden :) Kremalı parmesanlı tadı da güzel olmuştur.eline sağlık.Sevgiler.

KEYFİMCE YAPTIKLARIM dedi ki...

Hiko'm marifetli canım, bizim eşler bazen şanslılar bazen de işte böyle şanssızlar.Bazen acıyorum,üzerlerinde türlü deneyler yapıyoruz.Benim eşim de evde ilk kez pişen yemek olduğunda evin içinde kıvranıyor resmen.Yıllardır yaptığım denemeler sonucu adamda yeni yemek fobisi oluştu :))))) Sizin yaşadıklarınız ondan hiç yabancı gelmedi güzelim :D
Nergiz'cim yok be arkadaşım ben kiiiiiiiiim hava kim :))) Ama seviyorum tadını içindeki patates (tabi hazırlarda patates varsa) lezzet veriyor sanırım yumuşacık bi dokusu oluyor.Öyle pek raflarda denk gelmiyorum.Ama görürsem de almadan geçmiyorum :))) Daha önce bildiğimiz domates soslu da yayınlamıştım.Her türlüsü güzel oluyor canım :)) Benden de sevgiler canım :D

Yorum Gönder

Fikirleriniz benim için çok kıymetli,benimle paylaşırsanız çok sevinirim :))

Related Posts with Thumbnails