30 Ağustos 2013 Cuma

ZEPHYROS OTEL


4. İzmirli Yemek Bloğu Yazarları toplantısında yapılan çekilişte kazandığım Zephyros Otelde bir gece konaklama hediyemi büyük bir memnuniyetle kullandım.
Datça'ya ilk gidişim oldu,umarım bundan sonra daha çok gitme imkanı bulurum.İnsanları da doğası gibi bozulmamış,keyifli bir yer Datça...
8 Haziran günü yaptığım yolculuk sonunda otele vardım.Bu tatile gitmek için kendime arkadaş bulamayınca ilk kez tek başıma bir tatile gittim.Giderken otelin kapısına kadar araç buldum.Ama dönüş günü pazar olduğundan ve tatil sezonu açılmadığından otelden ilçeye dolmuş seferi olmadığını otele gelirken yolda öğrendim.Böyle olacağını bilseydim gitmeye çekinirdim.Ama otelde kaldığım akşam çalışan arkdaşlar bana yardımcı olabileceklerini ve otelin aracıyla ilçeye bırakabileceklerini söyleyince içim rahat etti.
Bu postta yazıdan çok resim olsun istiyorum.Şunu da belirtmeden geçemeyeceğim.Otel sanki büyük bir evdeymiş hissi veriyor insana.Üstelik çalışanlar iki kişiden ibaret.Çok çalışkan karı ve koca, öyle güzel çekip çeviriyorlar ki müşterilere arkadaşlık ederek hizmet veriyorlar.Bir de sebze bahçeleri var,oradan tazecik ürünleri servis ediyorlar.Bahçedeki zeytin ağaçlarından elde ettikleri zeytinyağ ile yemek pişiriyorlar.Reçelleri kendileri yapıyorlar yani mümkün olduğu kadar evde,elde yapılmış ürünler ikram ediyorlar.Ben çok keyif aldım.Umarım sizler de gidip aynı keyfi yaşarsınız :))

Ayrıntılı bilgi için bir de adres vereyim size :))










2 yorum:

nergis mevsimi dedi ki...

Ne güzel gezip gelmişsin,çok güzel bir otelmiş gerçekten fotoğraflar da çok sakin görünüyor.Gerçi Datça çok güzel bir yer,ben de çok beğenmiştim.Sevgiler.

KEYFİMCE YAPTIKLARIM dedi ki...

Nergiz'cim iyi ki gitmişim canım,cennetten bir köşe adeta :)))

Yorum Gönder

Fikirleriniz benim için çok kıymetli,benimle paylaşırsanız çok sevinirim :))

Related Posts with Thumbnails