9 Nisan 2018 Pazartesi

MUZLU MAGNOLIA PUDİNG

Malzemeler
1 lt Süt
1 Su Bardağı Şeker
1 Su Bardağından 1 Yemek Kaşığı Eksik Un
1 Yemek Kaşığı Mısır Nişastası
2 Adet Yumurtanın Sarısı
200 ml Krema
1 Tatlı Kaşığı Tereyağı
1 Kare Paket Beyaz Çikolata
1 Paket Vanilya
2-3 Adet Muz
1 Paket Burçak Bisküvi
Yapılışı
  • Sütün içine unu ve nişastayı koyup 2-3 saat unun sütün içinde kendiliğinden erimesini bekliyoruz.
  • Un sütün içine çökünce yumurta sarılarını ekleyip güzelce çırpıyoruz ve ocağın altını açıyoruz. Pudingimizi karıştıra karıştıra kaynamasını sağlıyoruz.
  • Bir kenarındna kaynar kaynamaz şekerimizi pudinge ilave edip karıştırmaya devam ediyoruz. Bir kez daha kaynayınca vanliyayı ekleyip karıştırıyoruz ve ocağı kapatıyoruz.
  • Kremayı şekersiz olarak şanti hazırlar gibi çırpıyoruz. Krema hazır olunca pudingi bir kez daha karıştırıp çırptığımız yoğunlaşmış kremayı ekleyip karıştırıyoruz.
  • Çikolatayı kırarak pudingin içine ekliyoruz. Tereyağını da bu aşamada katıp karıştırarak erimelerini sağlıyoruz.
  • Servis edeceğimiz kaselerin dibine bisküvi tozlarını birkaç dilim muzu koyup üzerine pudingimizden ekliyoruz. Bu işlemi 2-3 kat tekrarlıyoruz.
  • En üste bisküvi kırıntısı muz dilimi koyup servis ediyoruz. Ben bu kez soframda çeşit çok olduğu için ve masayı biraz erken hazırladığımdan sadece tek kat hazırladım ve üzerine kararmaması için muz koymadım onun yerine mat fıstık ve karamel draje koydum. İç pilav için kavurmuş olduğum dolmalık fıstıktan da aşırıp üzerlerine serpiştiriverdim. Yetmedi ışıltılı şekerlerden falan da koydum. Işıl ışıl bir sunum oldu.
  • Tabi bu süslemeleri puding soğuduktan sonra yapıyoruz. Öncesinde birkaç saat hatta zaman varsa bir gece buzdolabında dinlendiriyoruz. Soğuk olarak servis ediyoruz.

Afiyet Olsun…

0 yorum:

Yorum Gönder

Fikirleriniz benim için çok kıymetli,benimle paylaşırsanız çok sevinirim :))

Related Posts with Thumbnails