25 Şubat 2018 Pazar

İNCİR UYUTMASI

Bu tatlımızın tadını pek sevmiyorum ama sağlıklı olduğunu düşündüğüm için yapıyorum.
Ben un,pirinç unu,nişasta olan sütlü tatlıları
seviyorum :))
Malzemeler
1 kg Süt
18 Adet Kuru İncir
2 Yemek Kaşığı Şeker
Yapılışı
  • İncirler sıcak suda yumuşayıncaya kadar bekletilir.
  • Yumuşayınca minik minik doğranır.
  • Süt yoğurt mayalama sıcaklığından azıcık daha sıcakken doğranmış incirler süte katılır ve elimizle güzelce yoğrulur. Böylece süt ile incirin özleşmesi sağlanır.
  • Ben şekeri 2 yemek kaşığı kattım sizler daha az ya da çok zevkinize göre katabilirsiniz.
  • Hazırladığımız tatlımız servis tabaklarına pay edilir.
  • Üzerleri örtülerek bir kaç saat bekletilir. Daha sonra buzdolabına alıp soğutulur.
  • Servis edileceği zaman üzerindeki kapaklar açılır.
  • Tarçın, badem, ceviz, fındık ya da yeşil fıstıkla arzuya göre süslenerek servis edilir.

Afiyet Olsun ...

0 yorum:

Yorum Gönder

Fikirleriniz benim için çok kıymetli,benimle paylaşırsanız çok sevinirim :))

Related Posts with Thumbnails