16 Mart 2018 Cuma

YOĞURTLU PANCAR SALATASI

Malzemeler
1 kg Pancar
1 Adet Kuru Soğan
3-4 Yemek Kaşığı Zeytinyağı
1 Kâse Yoğurt
2-3 Diş Sarımsak
1 Yemek Kaşığı Kabak Çekirdeği
Tuz
Yapılışı
  • Pancarların yapraklarını kesip güzelce yıkıyoruz. Bol suda hafif dişe gelinceye dek haşlıyoruz. El dayanacak sıcaklığa gelince kabuklarını ayıklayıp rendeliyoruz.
  • Yemeklik doğradığımız soğanları zeytinyağında kavuruyoruz. Ben soğanı her zaman orta kısık ateşte soğanlar şeffaflaşıncaya kadar kavuruyorum.
  • Soğanlar kavrulunca rendelediğimiz pancarları ve tuzu tavaya ekliyoruz. Birkaç dakika kavurup ocaktan alıyoruz. 
  • Servis tabağına aldığımız salatamızın üzerine sarımsaklı yoğurdu döküyoruz.
  • Yoğurdun üzerine herhangi bir çerezden ekliyoruz. Bu kez elime kabak Çekirdeği geldi onu kullandım. Çoğunlukla ceviz kullanırım aynı şekilde fındık ve badem de epeyce kullanırım. Ben salatalarda çerez kullanmayı seviyorum.

Afiyet Olsun…

0 yorum:

Yorum Gönder

Fikirleriniz benim için çok kıymetli,benimle paylaşırsanız çok sevinirim :))

Related Posts with Thumbnails